Sot o Sol

Sot o Sol
Välkommen!

måndag 25 februari 2013

Dataförbud....

... har jag visst så jag skriver lite innan Emil vaknar:)

Han har använt så mkt svordomar ett tag, så vi kom överens om att vi skulle göra en markering på ett papper för varje svordom och när det var 5 st så fick han dataförbud en dag.
Igår var visst JAG på listan! Med 5 streck = dataförbud!!!

Hade visst en jobbig dag i förrgår med migränkänningen o det blev många streck:)
Men eftersom dom sover längre än mig på mornarna så skriver jag lite nu!


Igår var det + grader o så otroligt skönt i solen. Vi åkte ner till ICA o handlade lunch. Riktigt slött o skönt att göra så! Alla valde vad de ville ha. Grabbarna plockade ihop varsin sallad o jag tittade vad det fanns för hemlagade matlådor o hittade en låda med fisk. Lycka!
Det var typ potatisgratäng med gravad o rökt lax i. Sååå gott!!!!
Vi åkte ner till svärföräldrarna o satt i uterummet i solen o käkade vår lunch. Myyyys!


Innan gick jag o Mattias en sväng med hundarna i skogen. När vi kom hem drack vi kaffe o sen gick jag en prommis med endast Carro. Hon uppskattar lite egentid med matte!
Hade godis i fickan o vi tränade fritt följ, fjärr, ställande, kryp mm här efter vår lilla väg. Försöker få till ett bättre ställande. Tycker dels att hon har dålig fart så jag vill inte sätta ihop momentet utan vi kör inkallning = fullt ös medvetslös och så har jag lagt om ställandet till handtecken. Så nu ropade jag bara "Carro" och när hon kom inom "kastavstånd" slängde jag godis över huvudet på henne så jag fick snabba, tvära ställanden.


Fixade med lite kaniner osv. och mockade mm. Pysslet i stallet är så mysigt!

Idag ska jag åka o våldgästa Anna o få lite kaffe!

Grabbarna ska ner på badhuset.

I morgon ska jag jobba med djuren på Högbo. Åh, vad det ska bli roligt!!!

Ha en underbar dag!
Kram Erica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar