Sot o Sol

Sot o Sol
Välkommen!

söndag 24 februari 2013

Söndag morgon...



Har precis släppt ut hästarna o rastat hundarna. Sitter här med en kopp frukostvälling. Bara att vispa i pulver i vatten o värma i micron. Vartefter den svalnar i muggen bildas en cremig hinna på ytan som jag gillar.
Faktiskt riktigt, riktigt gott!

Lite kallare i morse -4 o en så otroligt vacker morgonhimmel!





Färgerna kommer inte riktigt till sin rätta här men det var så himla fint ute!

Igår pratade jag med pappa o han mår bra. Ingen operation har de gjort än, men han hade sån infektion i kroppen så dom vill nog ha ner den innan dom gör något mer. Eller så skickar dom hem honom... är tydligen ont om plats på sjukhuset.

Igår hade jag migränkänning.... så trist! Fick ialla fall i mig migräntabletterna i tid o stoppade anfallet. Men kände mig dassig hela dagen. Hoppas på mer engergi idag! Vill gå en promenad med hundarna, en långtur i skogen. Hoppas "gubben" följer med också!

Ha en fin dag!
Kram Erica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar