Sot o Sol

Sot o Sol
Välkommen!

lördag 16 februari 2013

Lördag...

Go kväll!

Idag efter frulle så tog jag Carro o Nicke på en skönt promenad. Vi gick efter vägen för nu är det för tungt att pulsa i skogen här bakom.
Vi gick ner efter Movägen till Påtbovägen o gick in den vägen en dryg km. Efter "Pötbå" som dom säger här:) kunde dom vara lösa o springa o nosa som dom ville.
Såå skönt o benen bara gick av sig själv. Blev 6,5 km tor.



"Pötbåvägen"




Sen har jag fixat stallet o kaniner o fåren. Efter det har jag mest legat.... sån är min kropp. Jag brukar ju gå ungefär 4 km när jag tar mina turer. En sån här längre tur tar så himla hårt o "träbenet" protesterar nu efteråt... ja eller min höftprotes och även axeln där jag har protes. Man pendlar ju med armarna när man går o det blev för mycket idag.

Nej, nu tror jag att jag ska hoppa ner i ett hett bad o försöka mjuka upp mig lite!

Kram Erica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar