Sot o Sol

Sot o Sol
Välkommen!

torsdag 21 februari 2013

Händelserik dag idag....

... hoppas morgondagen blir lite lugnare!

Var till frissan o klippte mig o slingade idag. När jag satt där så ringde telefonen o det var en sköterska som informerade om pappa. KE?? Jag visste inte ens att han var inlagd!!! Men han ska opereras i morgon o jag hoppas allt går bra.

Sen hem på stört för Linda o Johan o lilla Emil kom för att köpa Norma. Nu har dom fått köpa henne med rätt att lämna henne åter om det inte skulle funka. Hoppas dom trivs med henne o hon med dem! Ett bättre hem kan hon inte få känns det som. Helt underbara människor!

Dags för nästa telefonsamtal. Min farmor hade somnat in. Inget oväntat iof då hon var en krutgumma som fyllde 91 år i december och faktiskt hyfsat pigg ända fram till 91 års dagen, förutom grön starr som gjorde att hon inte såg något. Men sista tiden gav hon upp o tynade bort o somnade stilla in. Himmelen har en stark stjärna som lyser upp nu!

Ja, så det har varit en turbulent dag idag o jag hoppas på en lite lugnare dag i morgon!

Ha det gott!
Kram Erica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar