Sot o Sol

Sot o Sol
Välkommen!

fredag 6 november 2009

Fredag kväll....

Go kväll! Försöker skriva några rader fast fingrar, tår o axlar värker... Så jäkla trist med denna värk!!! Har mest sovit idag... Hoppas på en bättre dag i morgon. Igår kom Anna o hämtade Bandido Chief eller Boss som han kallas nu. Vi åt lunch som jag snodde ihop och en supergod paj o marsansås till efterrätt som Anna hade med. Har fått höra från både Anna o Eva att dom trivs med valparna och att allt går så bra. Det är jätteroligt att höra i från Er! Igår kväll åt vi våfflor med hjortronsylt till. Såå himla god sylt! Tusen tack för den Eva!!! Ikväll blir det nog nåt enkelt. Jag klarar inte av att laga något o Mattias försöker meka ihop bilen... tur att det finns pizzeria på byn. Själv har jag knaprat starka värktabletter, så Mattias får väl åka. Ah, det blev mycket gnäll... men ibland känns det tungt. Nu ska jag pigga upp mig med en kopp te. Mitt nya citruste som jag köpt av Lena kom idag. www.denlillaboden.com Kram Erica

1 kommentar:

  1. Roligt att det går så bra med/för valparna = ))))

    Ha en skön kväll, trots all värk!

    Kram Lena

    SvaraRadera