Sot o Sol

Sot o Sol
Välkommen!

torsdag 19 november 2009

Torsdag kväll...

Go kväll! Nyss hemkommen från Anna Å o ljusparty. Handlade dushcreme o tvål samt teljus med härlig "juldoft". Var tvungen att lämna vid 20 för Mattias ska iväg o jobba natt. På fm var jag till Maria, fikade o pratade. Mycket häst o hundprat förstås:)! Sen hem för att ge djuren lunch o gå en till sväng med valparna i skogen. När grabbarna kom från skolan mötte jag upp för vi skulle till frissan med Isac. Han blev jättefin i håret. Handlade lite (som vanligt) o hem igen. Käkade kvällsmat o sen sov jag en timme innan jag skulle till Anna. Nu är hästarna inne för natten, Emil sover o själv ska jag också krypa under täcket. Gårdagen tillbringades i soffan med migrän :( Imorgon ska jag nog tova lite. Lilla Bubbel ska till vetten för en förnyad vet.besiktning inför försäljningen på söndag. Sen är bara Teo kvar. Guuud så tomt det kommer att bli! Men det är roligt att träna dom nu. Teo kan sitta o vänta på godis o kontaktövningar. Båda kommer riktigt bra när man ropar på dom, sen har vi följaträning på skogsprommisarna. Idag fungerade inte Bubbels öron riktigt... hon hade fått span på hönsen! Men jag fick tag i nackskinnet på henne, så nu fungerar öronen igen, trots hönor som retning! :) Kram o God natt! //Erica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar