Sot o Sol

Sot o Sol
Välkommen!

lördag 8 maj 2010

Lördag!

Sally o Emil vilar upp sig inför morgondagen:)
En tur på Frida med Sally framför
Min nyinköpta Klematis -Såå vacker!
Little Spiky, fina vita blommor med rosa stänk.
Tjenix!
Nu har jag städat av lite inne o även fixat till alla djuren. Har tagit en skritt tur på Frida o Sally följde med. Underbart väder, men så attans blåsigt... Skönt att komma ut en sväng ialla fall, gå vill jag inte göra idag eftersom jag fick sprutor i knät igår. Så då blev det till häst istället:)
Knäppte kort på min underbara Clematis o dv.pellis "Little Spiky". Jättefiina!
Fyllde på lite jord i min uppstammade ros, den fick lite från dyngdan, så nu ska den väl växa o blomma fint. Har pysslat med de andra växterna också, vatten o så....
Nu sitter jag o funderar om jag ska baka bullar idag eller i morgon fm... I morgon är det valpträff! Ska bli såå himla roligt att få träffa alla. Det blir en skogsprommis o fika med hundprat. Hoppas att alla har mycket att berätta om sina små familjemedlemmar.
Ha en härlig lördag kväll!
Kram Erica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar