Sot o Sol

Sot o Sol
Välkommen!

måndag 17 maj 2010

Måndag

Gokväll! Vilket underbart väder vi haft idag! Jobbade först, men åkte hem för jag mådde så illa. Attans cellgifter... men jag tog folacin o magmedicin o blev lite bättre. Hade träff med Annika o Lennart på bruks. Snälla Lennart sköt så vi kunde träna platsliggning o Hope fick en budföring. Sen körde Annika igenom oss lite i lydnaden. Behövs!!! Tusen Tack för träning Annika o Lennart! Ikväll var det skjutsning av Emil till golfträning. Passade på att åka på ÖB för att köpa nät. Måste näta nytt på kycklingarnas rastgård, det var bara skräp efter vintern. Hönorna är det toppen med. Maja o Hilma som värper lite som dom tycker har ryckt upp sig nu när det blev konkurrens av blondinerna o värpt varsitt ägg o även blommehönorna. Blondin Bella o hennes 3 väninnor gav mig 4 ägg idag. Toppen! I morgon blir det jobb o sen ska jag lägga spår till Carro. Hoppas jag orkar träna lite uppletande också. Ha det gott! Kram Erica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar