Sot o Sol

Sot o Sol
Välkommen!

onsdag 12 maj 2010

Onsdag morgon

Tjenix! Oj, vilka dagar det varit. Söndagen med valpträff var ju fullbokad. Sen måndagen var mer än fullbokad... jobb, sjukgymnasten i Gävle, handla, skjutsa grabbarna mm. mm och så hann vi även köpa fotbollsskor till Isac. Skötseln av djuren blev sena kvällern. Igår jobbade jag o åkte direkt till Brukshundsklubben. Gick en sväng runt vackra forn Wij o sen tränade jag igenom Carro. Frammåtsändandet var väl sådär, men det går åt rätt håll. Fria följet, hopp o kryp gick Super! Skall o inkallning var också sådär. Inkallningen kanske en 7:a, skall inte ens godkänt... Men vi tränar på! Sen hem o tog in Frida o red en sväng o Sally följde med. När Mattias kom hem så fikade vi o sen var vi ute hela kvällen. Jag fixade i växthuset o Mattias o Sam "veade", Emil hjälpte till överallt o Isac var inne på datorn.... De är såå olika grabbarna:) Igår kväll bakade jag surdegslimpor, sen fick de stå ute på altanbordet o kalljäsa inatt. Nu är de nygräddade o jag ska ta en med till Siw så vi kan fika. Gott med nybakt varmt bröd! Jag är så tacksam att jag har varit hyfsad i kroppen ett par dagar så jag orkar göra mycket. Jag har mer än nog av dessa onda värkdagar.... Men därför tar jag tillvara extra mycket på mina bra dagar o njuuuuter! :) Ha en fin dag! Kram Erica

1 kommentar:

  1. Vilken tur jag hade som kom lagomt till Siws kaffe och Din nybakade surdegslimpa - kanon god och smaskig =) Finns det möjlighet att få receptet? Kram från Johanna på Muntervreten

    SvaraRadera