Sot o Sol

Sot o Sol
Välkommen!

fredag 23 juli 2010

Fredag!

Tjenix! Jobbade in i veckan så jag var LEDIG idag. Härligt! Hade bestämt med Ann-Sofi att vi skulle ut o spåra o träffades före 9 i skogen. Lade ett ca 600 m långt spår till Carro med flera knixiga vinklar o 6 + slut. Det fick ligga ca 70 min. Det klarade min härliga hund superfint! Åh, vad roligt det är när hundarna jobbar sååå fint!!! Till Bea lade jag hennes första spår. Det var ca 40 m långt o med hennes repboll i slutet. Hon tog upp spåret o gick det i hennes makliga takt. Hon påminner om tjuren Färdinand:) Jättenöjd med att hon visade spårintresse o faktiskt gick det till slutet. Ann-Sofies hundar gick sina spår fint de oxå. Såå roligt att det är lite skönare väder så man orkar lägga spår igen. Vi ska försöka träffas en gång till, såå roligt att ha sällskap i skogen. Tack för en jättetrevlig morgon i Rönnåsen! I em. o kväll har jag gått på halvfart... så himla rasslig i lederna. Så nu blir det kudden! Kram o God natt! Erica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar