Sot o Sol

Sot o Sol
Välkommen!

tisdag 27 juli 2010

Tisdag den 27:e

Go kväll!
Pust, trött efter en låång resa idag. Tur o retur, nästan till Flen gör att man är lite mör i kroppen. Allt gick så bra o det blev två! bra parningar. Tänk vad enkel Sally är! Trevligt att få träffa Linda o Dennis igen oxå. Mycket hundprat o gott fika, sen var det dax att styra hemmåt igen. En "drive thru" hamburgare blev det. Sen stannade jag efter en avstickare o tog en liten prommis i skogen med Sally. Hoppas, hoppas att det blir ett gäng småttingar i slutet av september nu!!!
Lite vattning av blommor o sen en långprommis med Carro o Bea. Jag kände i hela min kropp att jag måste röra på mig. Såå skönt att gå!
Tack snälla Anna för att du svängde förbi med lammskinnen! Nu har jag mina tre vita skinn hemma från Delsbo. Två plädklippta o ett snyggt långhårigt om någon är intresserad.
Nu blir det en kvick dusch o sen skriker kudden:)
Kram Erica

1 kommentar:

  1. Oj, där ser man :) Hoppas också det gick vägen, en valp från Sally och supersnygga Devil vore ju nästan för bra för att vara sant! /Malin Häggblad

    SvaraRadera