Sot o Sol

Sot o Sol
Välkommen!

lördag 10 juli 2010

Lördag kväll..

Tjenix! Idag blev det äntligen av att åka o hälsa på Annika. Så himla trevligt att få fika o prata, massor av hundprat! :) Bea fick komma ut en sväng o leka med Hope o Jonna, först bara i kopplet för hon sträckte sig lite igår o blev lite halt på ett framben. Men Hope som kan vara lite het var riktigt bra mot Bea så det gick jättebra. Sen hem o fixade lunch till grabbarna som var så duktiga o var hemma ensamma. Sen var jag så slut att jag däckade i sängen. Min kropp ville inte alls idag. Men det är himla tryckande ute o sånt känner jag av. Senare tittade Anna förbi på en kaffe. Roligt! Massor av hund, häst o fårprat! :) Jättetrevligt att du kom förbi!!! Nu måste jag upp till henne en dag i veckan o kika på hennes fölis. Jag är ju så himla nyfiken på hennes welshar. Ikväll har det vattnats i blomland o vattenkar. Jisses vad torrt det är överallt. I morgon ska hönsen få husarrest!!! De har lagt till sig med vanor som jag inte är överens med dom om...... Dom tar sandbad i jordgubbslandet på eftermiddagarna, o innan de går därifrån äter de efterrätt o lämnar sina bidrag...;-( Jag har föst bord dem varenda dag denna veckan o idag när jag kom ut så stod tupp mitt i landet. När jag skrek o skickade Carro på honom så dök det upp två hönor bland jordgubbsplantorna o när de ruskade på sig var det ett damm moln som såg ut som tjernobyl:( Så i morgon får de hålla sig i sin inhägnad! Nix, nu blir det kudden! Kram Erica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar