Sot o Sol

Sot o Sol
Välkommen!

tisdag 20 juli 2010

Tisdag den 20:e

Morden Sunrise -oemotståndlig Canadaros!
Liten men naggande god -Bassino!
En rosa sötnos som jag inte kommer ihåg namnet på....Blommar enormt nu.
Gokväll!
Idag var det utkörning av kyckling till Hälsingland. Var till Växbo Krog, Kilafors Herrgård o Orbaden Konf. Trevliga ställen alla tre. På vägen hem stannade jag o tog en bensträckare på Mobackes. Mmmmm vad mycket fint det fanns där.... Men jag tog ett snabbt varv med vagnen i högsta hugg:) En till Hope for Humanity och en jättefin Morden Sunrise fick följa med hem. Sen hittade jag en finfin Klematis för halva priset. Den är nog inte härdig, men ska få stå i en kruka så kan jag (Mattias) bära in den i vinter.
För att göra plats för mina fina rosor fick en spirea flytta på obestämd ort... Vet inte riktigt var jag ska stoppa ner den, men det ordnar sig nog i morgon:)
Mattias har satt upp hundgården vi var o köpte i Falun igår. Blocket är bra det!
Ikväll har jag gjort uppletande med Carro o tränat igenom högre lydnaden. Sugen att tävla! Men måste lägga lite mer spår oxå. Men vi tränar på. Duktig var hon idag oxå. Hon är inte bara snygg:)
Ha det gott!
Kram Erica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar