Sot o Sol

Sot o Sol
Välkommen!

söndag 4 juli 2010

Söndag med sol o värme!

FYRA BADGALNINGAR:)
INGRID BERGMAN I KNOPP
ASTRID LINDGREN I FULL BLOM
HELENA LYKKEFUND MED VÄNNER:)
Tjenix!
Började som vanligt dagen med utsläpp av hästar o höns. Sen fika o mockning. Innan påtåren så lade jag ett blodspår till Sally. Lite längre idag, men gick det efter bara 1,5 timme, mot gårdagens dryga 3 timmar. Sally klarade det galant. Jag gick o funderade över att jag tycker att hon spårar med hög nos... men med dessa korta ben o blodet lägger sig i blåbärsriset, ja då har hon ju perfekt spårhöjd utan att böja ner nosen:-)
Full pott fick jag av mina duktiga fjäderklädda damer idag. Fyra fina ägg!
Vattningsrundor i trädgård o land blir det ett par gånger per dag i värmen. Men ack så underbart det är att få gå o lukta på rosor o bara njuuuta. Det är livskvalitét det!
Vi var iväg till Vallssjön också så hundarna fick ett välbehövligt dopp i värmen. Bea gillade att simma, fast hon var lite tveksam först.
Ha det gott!
Kram Erica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar