Sot o Sol

Sot o Sol
Välkommen!

onsdag 6 oktober 2010

Redan onsdag!

Fällbyte hos valparna söndag kväll. Emil hjälper gärna till!
Tjenix!
Oj, vad väckorna swishar iväg fort!!!
Det är liksom fullt upp med valpar i huset o pyssel av de andra djuren o så jobbar jag ju. Jag har världens bästa jobb! Jobbar även lite x-tra timmar på ICA framöver o det är såå roligt. Kombinerar liksom det bästa av två världar när jag har kontoret hos Ockelbo Kyckling o sen träffar massor av folk o får stå o prata, sälja o vara social på ICA.
Valparna är ju rätt lugna nu. Dom äter o sover o Sally sköter allt. Det blir väl mer krävande framöver:) Himla fina är dom. Är fortfarande så stolt över att Sally har en sån jämn kull. Hon är en jätteduktig duktig mamma!
På lördag ska vi äntligen åka o hämta vår nya ponny. Skriver väl mer om det när hon är hemma. Har ju väntat läänge känns det som. Ska bli så skönt när Titti får hem sin nya kompis o hoppas verkligen att dom trivs ihop!
Nix, nu ska jag åka med Mattias ner o ta ut min nyinköpta tömkörningsgjord som jag köpt via Tradera. Och köpa fika bröd. Är sååå himla fikasugen idag. Fryser o är så himla stel i lederna, så jag fick sova en timme efter jobbet. Så då kan man unna sig nåt gott till fikat:)
Ha en bra dag!
Kram Erica

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Måste fråga om du jobbade på Ica idag? Jag tyckte så att jag kände igen dig ifrån Aussieträffen i Ockelbo för ett bra tag sedan, men jag var verkligen inte säker så jag vågande inte gå fram och fråga :P och så nu läste jag bloggen att du jobbar på Ica. Jag var med på Aussieträffen men utan aussie..jag planerade då att skaffa en och nu har jag äntligen fått min lilla vovve! Tänkte bara skriva och säga hej och grattis till valparna förresten :)Gud så fina! Går det bra med Carro och träningen?
    Trevlig helg och vi kanske ses på Ica framöver :)
    Mvh/Christine & Zelda

    SvaraRadera
  2. Japp, jag jobbade o sålde fisk! Då får du komma o heja nästa gång:)

    SvaraRadera