Sot o Sol

Sot o Sol
Välkommen!

torsdag 28 oktober 2010

Torsdag:)

Tjenix!
Jobb några timmar på fm. Sen åkte jag o Mattias in till Sandviken. Nu har jag äääntligen beställt nya glasögon. Har länge velat ha nya, men prioriterar liksom mig själv sist jämt.... Är det nåt med barnen eller djuren så fixar jag det på momangen! Men med mig själv är det liksom inte så noga... Men nu är ialla fall två par nya glasögon beställda o kommer väl om en dryg vecka.
Valparna fick komma ut på köksgolvet idag. Dom är för härliga när dom är på upptäcksfärd! Dom gick omkring o busade o undersökte, sen somnade dom en efter en på fällen bredvid kökssoffan. Klippte klorna på alla igen, det var välbehövligt. Dom växer de små valpisarna o det går såå fort. Tänk att dom är 5 v. nu på söndag. Hjälp, snart är dom leveransklara!!!
Igår kväll var jag in till Gävle på uppfödarutbildningen. Näst sista gången. Skönt att den blir klar innan det blir halkigt ute. Inte så roligt att åka när det är mörkt o halt tycker jag. Och skitjobbigt att hitta parkering i Gävle, trångt o folk o bilar överallt. Tacka vet jag Ockelbo! :)
Nu blir det en liten prommis med Carro. Sen kommer Anna förbi!
Ha det gott!
Kram Erica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar