Sot o Sol

Sot o Sol
Välkommen!

söndag 31 oktober 2010

Trött!!!

Gokväll! Åh, kroppen skriker efter en dusch o sängen!!! Jobbade idag o var o hämtade kycklingar heeela dagen lång. For vid 10 o kom hem efter 19! Stannade hos Susanne på Gullsmyra på vägen ner. Alltid lika trevligt att träffas o gud så tiden går fort när man är där! Hann ialla fall kika på alla hästar o prata lite. Köpte med några halmbalar så i morgon ska jag halma i vindskyddet!!! Det ska mockas o göras fint, fåren har ätit upp halmen som var o hästarna använder vindskyddet som toalett:( Tack snälla Anna för att du klippte o skjutsade hem Leif!!! Det var mörkt när jag kom hem, så jag ska gå ut o kika på honom i morgon. Leif är vår nya bagge från Åmot:) Han är efter baggen som Anna köpte av mig o en gotlandstacka, så 75% gotland o 25% finull. Lite liten än, men född sent. Har inte sett honom nyklippt än, men jag tror han är jättefin under all ull som han hade sist jag hälsade på honom på betet! Nix pix, nu blir det rengöring o sängen! Kram Erica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar