Sot o Sol

Sot o Sol
Välkommen!

fredag 4 mars 2011

Nu är det dax att gå vidare...

Gokväll! Ja, nu kan jag vända blad o gå vidare. Titti är smärtfi o går o betar på de evigt gröna ängarna. Det var så fruktansvärt jobbigt att få beslutet på att hon blev utdömd av vetten, men samtidigt skönt att hon tog det beslutet o skrev ut smärtlindring tills jag fick tid för att ta bort henne. Lena o Anna som behandlade Titti var otroligt varma människor mot både mig o hästen. Helt underbart stöd för en hästägare! Sen var det det här med försäkringsbolag, avlivning och hämtning av kropp. Fy vilka jobbiga telefonsamtal! Som tur var så är Titti försäkrad i Agria, då ingår allt med avlivning o hämtning. Det gör det INTE i IF. Allt sånt vore ju skitjobbigt när man står med sånt här och dyrt om inte försäkringen gällde! Det är så fruktansvärt jobbigt ändå o så ska man oroa sig för en massa praktiska saker runt ikring. Nu har jag inte fått räkningen från ATG för det direktregleras, men jag hoppas att jag inte blir skyldig till förs.bolaget för jag har ju en livförsäkring. Ja, så nu precis kl. 22,05 åkte bilen från Djurtjänst härifrån o det känns skönt. En stor tyngd på mina axlar har lättat. Nu kan jag vända blad o gå vidare. I helgen ska jag "våldgästa" Shania o myyyysa med Märta!!! Känns så skönt att ha det att se fram emot. Kram Erica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar