Sot o Sol

Sot o Sol
Välkommen!

söndag 6 mars 2011

Underbart vacker söndag!

Tjenix! Åh, vad underbart det är att vakna o solen skiner från klarblå himmel! Efter frukost så gick jag ut o pysslade med hästarna o fåren. Kolla hö o vatten o se till att alla mår bra är varje morgons rutin. Sen blev det en prommis med vovvarna ner till skoterleden o vända. Såå himla härligt ute! Igår var jag ner o valpmyste. Åh, vad det värmer gott! Lilla Märta viftade på svansen när jag pratade med henne o när jag lyfte upp henne så viftade rumpan som attans o hon pussade o var helglad. Gissa om man blev lycklig! Massor av prat o valpmys o så vips hade jag varit där i över 4 timmar... Har lånat en bok om vallträning av Shania som jag läste igår kväll tills ögonen inte orkade längre:) Den var riktigt intressant o mycket matnyttigt i den boken! Tack alla för uppmuntran o stöd jag fått angående Titti! Nej, nu måste jag ut i det vackra vädret o njuuuta!!! Ha en underbar dag! Kram Erica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar