Sot o Sol

Sot o Sol
Välkommen!

söndag 13 mars 2011

Söndag....

Tjenix! Ja, idag är jag inte så himla pigg... Det är väl en hel veckas magkrångel som gör att energin är slut. Inte kan jag ju åka o fylla på med härlig Märta-valp energi heller för jag har ingen ork. Och OM det nu skulle vara magsjuka, men det tror jag inte. Det är nog valpsjuka som Anders säger! Jag läste lite på packsedlarna på mina mediciner om biverkningar o det räckte att läsa på första: Metojecten som är ett cellgift. Vanliga biverkningar, där stod diarré o tarminflammationer:( Men jag har tid på reumatologen i morgon, så då ska jag åka dit o få råd ang. detta. Så tills vidare blir det kokt mat o te o blåbärsproviva. Men man tappar ju lite vikt, så man kanske inte behöver ligga i vassen i år:) Sitter o väntar på telefonsamtal om en ev. foderponny som sällskap till Irma. Men jag har inte hört något så det kanske inte blir något? Jag har ialla fall städat boxen o fyllt med spån o lite halm o lagt in hö samt förberett med hö i höhäcken i skogshagen. Ha det gott! Kram Erica

1 kommentar:

  1. Nu får du ta och bli bra i magen. För ligga i vassen behövde du inte innan och fortsätter det här försvinner du helt.
    Hoppas ni får tag i foderponny och att du kan äta semla lite senare än oss andra bara.
    KRAM på dig!!

    SvaraRadera