Sot o Sol

Sot o Sol
Välkommen!

fredag 6 augusti 2010

Fredag:)

God morgon!
Mmmmm, jag är LEDIG idag!
Det blev många timmar på jobbet idag, så idag är jag ledig, himla skönt!
Igår kväll var det lydnadstävlingar på bruks i klass 1 o 2. Jag skulle vara skrivare o var såå trött... snälla Mary-Anne ville gärna lära sig o satt o skrev istället. Så jag kunde bara sitta o visa henne o njuta av att få titta på ekipagen. Jätteskönt eftersom jag hade så ont i axeln. Tack snälla Mary-Anne!!! Det är så himla roligt att få nya som vill hjälpa till på klubben o när det är "min" valpköpare så känns det såklart x-tra bra:) Hann träffa superglada "Steffi" (Alsjöbergets Bubbel Gum) i paus, hon är helt bedårande pigg o glad! Bestämde att vi ska träffas tisdag em. och utställningsträna lite. Nån fler som vill hänga på?? Bara ring eller maila!
Idag ska jag till Sandviken o köpa en fw hane! Så himla glad över att ha hittat en hane!
Jättefin såg han ut på bilderna o det viktigaste: Han ska vara trevlig. Roligt!
Mindre roligt är att Bea har fått urinvägsinfektion igen.... Hon hade kissat inne inatt o gnällde när hon kissade i morse. Så jag ska ner till Teresa (vetten) strax o väga o få nytt penicillin utskrivet. Stackars Bea:(
Anna kommer också idag på fm. o ska kika på en kaninunge. Tyvärr hade deras fw. hona hastigt dött igår. Himla trist för dem. Hoppas att de tycker om någon av hanarna som är kvar, skulle vara roligt om en av dem hamnar i ett så bra hem.
Nix, nu ska gaddarna borstas o så ska jag gå ut o njuta av solen en stund innan vetten.
Ha en fin dag!
Kram Erica

1 kommentar:

  1. Nu vill jag absolut inte skrämma dig Erica,eller på något sätt göra dig orolig.Men jag föreslår att ni gör ett ultra på hennes urinvägar/blåsa.

    SvaraRadera