Sot o Sol

Sot o Sol
Välkommen!

söndag 29 augusti 2010

Morgonstund har guld i mun...

Go morron! Här sitter jag med kaffekoppen i högsta hugg. Mackorna är klara o bilens städad = klart för avfärd! Idag ska jag o Annika åka ner o träffa ett par som har två mkt. trevliga o välmeriterade aussiehanar. Ska bli så himla spännande att få se dem "på riktigt"! Ena hanen tänker jag para Carro med när hon löper o deras andra hane är Annika nyfiken på, för den kullen verkar passa väldigt bra till Hope. Så nu är man förväntansfull som ett barn på kvällen innan julafton:) Skriver väl o berättar mer när jag kommer hem! I morgon ska jag o Kajsa ner till Tomas Ivarsson i Tierp o ha privatlektion för honom. Hoppas på bra tips o råd från honom. Vill gärna få till ställandet i inkallningen bättre o lika frammåtsändandet måste vi komma vidare på. Annars tycker jag faktiskt att Carro går riktigt bra ialla andra moment. Utom tungapport då, för den har vi inte. Skulle vara bra om han kunde tipsa lite är oxå. Ha en riktigt fin dag! Kram Erica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar