Sot o Sol

Sot o Sol
Välkommen!

onsdag 18 augusti 2010

Onsdag kväll i regn o rusk..

Vacker lila dubbel Klematis.
Min vackra stockros! Fått frön av mamma.
Trött Sally i regnet.
Tjenix!
Fyyyy idag har det regnat heela dagen:(
Inte ens hönsen ville gå ut idag... Var o eldade så grabbarna skulle kunna ta ett varmt bad nu innan sängdags. Klädde på mig regnkläder från topp till tå o skulle ta in hästarna. NIX! Dom ville hellre gå ute... arma krakar. Isa vägrade att komma o regnet dröp om dom. Fy, gillar inte att ha dem ute i detta väder:( Var in o hämtade massor av hö o lade under utsticket på vindskyddet. Så de har lite torrt att äta eller sova i.
Ingen hundträning idag heller. Vi ställde in pga detta hellregn. Får ta nya tag en annan dag. Stel i lederna o trött blir jag av detta skit, så jag har faktiskt bara slappat sen jag kom hem från jobbet. Eller nästan. Fick för mig att kolla med sponsorer till elit o högre tävlingarna på klubben. Så nu ska jag in o hämta priser på fredag. Skoj!
Nix, nu ska jag ta ur grabbarna ur badet. Sängdax för Emil! (och mig!)
Kram Erica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar