Sot o Sol

Sot o Sol
Välkommen!

söndag 8 augusti 2010

Söndag 8/8

Tjenix!
Inge pigg i kroppen idag... -Suck!
Tog mig ialla fall iväg o lade ett spår till Carro. Åkte till Åmot för det är så himla fin spårskog där. Medan spåret låg var jag till Anna o fick fika o en pratstund. Tack snälla!!!
Sen tillbaka o gick spåret. Carro fixade upptaget riktigt fint. Sen spårade hon sådär o missade därmed första apporten. Hon fäster inte riktigt i spåret utan fladdrar lite o då är det väl lätt gjort att missa apporten... Men sen gick hon kanon med fina markeringar o fixade resten galant. Eftersom spåret låg nästan två timmar så är jag jättenöjd!
När jag kom hem däckade jag o har legat resten av dagen... har bara varit ut o matat kaninerna o så.
Ha det gott!
Kram Erica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar