Sot o Sol

Sot o Sol
Välkommen!

söndag 29 augusti 2010

Trött men nöjd...

Bensträckare efter vägen. Både vi o tjejerna tyckte det var skönt att röra på oss!
Buddy - vacker som en dag o med en mentalitet som är kanon, sen har han meriter som talar för sig själv.
Jaaaaa, -Matte knäpp nån gång dåååå!!!! Vi vill ju busa:)
Go kväll!
Vilken dag. Jag är så himla trött o förkylningen gör sig påmind, men jag har ett leende på läpparna efter denna dag. Vi hade verkligen en trevlig dagsutflykt jag o Annika o våra vovvar!
Tusen Tack till Pia o Erkki för ert varma mottagande av oss o våra tossiga tjejer!
Vilket vackert hus de bor i, helt underbart gammalt stenhus o Pias inredningsdetaljer gör en alldeles avundsjuk. Såå fint! Fika bättre än bästa café bjöd de på, så som den fikatokiga man är hade man ju kunnat suttit där o njuuuutit än:)
Jag blev otroligt glad i Buddy. Han är verkligen en kanonhane o jag tror att en kombination av han o Carro kan bli riktigt bra valpar för bruks o med god exteriör. Törs inte ta ut något i förskott, men jag ser verkligen fram mot löp o hoppas på en parning nu:)
I morgon laddar jag om o mot kvällen åker vi o tränar med Kajsa till Tomas. Ska bli såå roligt!!!
Nu ska jag gå o krama kudden, o drömma om små aussies:)
Tack för idag Annika, Pia o Erkki!
Kram Erica

4 kommentarer:

  1. Vad kul! Det blir nog en bra kombination. :)

    SvaraRadera
  2. Snygg & trevlig kille Carro får :-) De var kul att följa med. De blir så kul att följa de hela kram

    SvaraRadera
  3. Tack själva för det trevlia besöket!!!
    Nu får vi ge oss till tåls och vänta med spänning, och hoppas att allt går bra!

    SvaraRadera
  4. Ett riktigt snyggt par, blir nog en toppen kombination de här :).Hoppas allt går bra.

    SvaraRadera