Sot o Sol

Sot o Sol
Välkommen!

måndag 9 augusti 2010

Måndag!

Go kväll!
Idag var det först jobb. Sen åkte vi o mötte upp en kvinna från Huddik som jag köpte en sadel av. En beg. syntetsadel till Titti så att Emil kan rida lite bättre när han vill. 200 kr för en lite sliten men helt ok sadel. Som hittat!
Sen åkte vi vidare till Valbo. Mattias bjöd på lunch på deras favvo: Mc D! Sen var jag en sväng på IKEA o handlade ljus, lakan o lite annat smått. Gick ett varv på Hööks, men köpte inget.. -rekord?! In på Coop oxå, där blev det två murgrönor o inget mer.... kikade efter ett par gummistövlar med lägre skaft, men nix. Tja, klarade av Valbo o spenderade mindre än 300 kr måste väl ändå vara nån typ av rekord??!!
Ikväll skjutsade jag Isac till fotbollsträningen o sen stannade jag på bruks o tränade igenom Carro. Hon gick riktigt bra i frammåtsändandet, kryp o skall. Fin kontakt i fritt följ o stegförfl. Inkallning med ställande fortsätter vi att finslipa, det är svårt att få det riktigt bra. Antingen är det farten eller ställandet som behöver nötas mer.. men vi kämpar vidare.
Trevligt sällskap hade vi också där, både Marie o Xit o Maud o Peo var där o tränade. En gemensam fika inne blev det med lite prat. Bea o Xit fick vara med inne och jag tror att klubbstugan står kvar... himlars vad Bea är oöm när hon far fram! Men sen fick hon lägga sig o hon lyssnar o blir lugn när man säger till henne. Sen efter fikat körde vi en platsliggning i regnet o bland alla j-la mygg. Känner mig riktigt nöjd med kvällens träning o roligt med sällskap!
Lägger in en bild på min vackra pellis som jag fick som stickling av Erika, tror den heter Orange Splash -Läcker!!!
Nu blir det kudden!
Kram Erica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar