Sot o Sol

Sot o Sol
Välkommen!

fredag 27 augusti 2010

Singel...

Dragkamp hänger alla med på!
Det blev lite bullar med mandelmassa o råsocker i o pärlsocker på ena plåten o pärlsocker o mandelflisor på andra plåtens bullar. Gott!
Tja, vad säger man om denna stil?!?!?! Sally vilar förmiddag:)
Tjenix!
Ja, här sitter man solokvist... Grabbarna har åkt på disco! Herreguuuuud vad stora dom känns genast!!! Mattias är o spelar golf. Men jag har pysslat lite med kaninerna o blommor o bakat lite bullar. Tror jag ska ta en liten prommis med vovvsen nu. Mitt knä är inge vidare idag, så det blev en kortis på fm. o en kortis nu i kväll, det får räcka.
Idag gjorde jag slag i saken o beställde mig ett par byxor! Har ju kikat läänge o varit sugen på ett par fina hundtränings byxor. Igår kväll innan jag åkte till klubben, drog jag på mig jensen o regnjackan o fick en flashback. Tror jag hade samma byxor o jacka när jag tävlade med Maja i Hofors för typ 10 år sedan! Hjälp!!!
Så är man snål o tycker att byxor för 1500 är dyrt, men vad f-n om de håller lika länge som jeansen är det ju billiga kläder. Och HUR mycket är jag inte o tränar, flera ggr. i veckan o mest varje dag... -Så nu har jag beställt precis de jag suktat efter: Haglöfs!
Sally är vår lilla princessa:) Hon är inte så sugen på att gå ut på morron rastning, utan stoppar nosen under täcket o sover vidare. Hon racar inte lika med de andra o är mer på hugget när det gäller sina leksaker o maten. Kort o gott: Gravid!
Gud så spännande det ska bli att se de små!!!
Igår var jag upp o hälsade på Anna o Bosse (Alsjöbergets Bandido Chief). Himla trevlig fika o pratstund, alltid massor att ventilera. Annas svägerska kom oxå o gjorde oss sällskap o det var roligt att träffa henne oxå.
På söndag hoppas jag att jag ska åka o träffa Carros tilltänkta cavaljer. Tror mkt på den hanen till henne. Men som det varit med hennes parningar så tar man inget i förskott o jag kommer att lägga ut på hemsidan först när hon är parad.
Nej, nu går jag väl en sväng med vovvarna. Det är ju mörkt så fort på kvällarna nu... vill inte gå i vår skog när det skymmer med tanke på alla djur som finns här i krokarna. De sköt en stor björn nån km. härifrån förra helgen. Man vet att de finns, men vill inte träffa nån.
Ha det gott!
Kram Erica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar