Sot o Sol

Sot o Sol
Välkommen!

torsdag 17 februari 2011

Mycket funderingar.....

God morgon! Ah, det är såå mycket som snurrar i skallen nu!!!! Jag känner mig rätt uppgiven ang. att få nån valp efter Carro.... jag tror faktiskt att det är något som inte är som det ska med hennes löp o "vaddetnukanvara"..... Kan det bero på stubbsvans??? Det ÄR ju faktiskt en form av defekt... Ja, så det snurrar om jag istället för att lägga mer energi, tid o pengar på att prova para en gång till... ska jag istället köpa en valp??? Jag har en kombination som jag verkligen gillar hundarna o linjerna som ska bli parning längre fram i vår där jag har hört mig för. Hanen har jag träffat o han är kanon! Tiken känner jag väl till linjerna o hon är släkt med Carro, så där är jag ju helt klart intresserad av en tik. Sen har funderingar o tankar börjat sno om jag vill valla mer??? Eller lättare sagt, börja valla. Det vore helt underbart att ha en BC som hjälp med fåren. Eller inte??? Fy jag vill ju helst av allt ha en valp efter Carro o Skippo!!! Men tankarna snurrar på o en till/ny tävlingshund ska det bli i år! :) Nu blir det mockning o hundprommis, fast inte samtidigt.... Ha en bra dag! Kram Erica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar