Sot o Sol

Sot o Sol
Välkommen!

tisdag 1 februari 2011

3-dagars...

Gokväll! Ja, efter en tredagars migrän är man inte kaxig kan jag säga:( Var upp i morse o ut med hästarna o in o fick upp grabbarna o gjorde mig i ordning. Fortfarande tryck över v.öga o lite domningar, men vad sjutton....lite krämpor kan man ju ta. Emil hostade fortfarande så han fick vara hemma idag också, men skjutsade Isac till skolan o åkte till jobbet. Fortfarande konstigt tryck över ögat o domningar o stickande i vänster kinden o ner i armen... Hade fått mail av mamma o hon var rädd för en lättare stroke... Men såå gammal är jag väl inte!?! Men lite rädd blev jag när Siw antydde samma sak, så jag ringde vår familjeläkare. Han frågade om jag brukar ha högt blodtryck, men nix jag har ju lågt o så frågade han om jag haft migrän tidigare o det har jag ju haft. Så då sa han att jag skulle ta en migräntablett till o vila idag. Så då åkte jag hem, tog en migräntablett o lade mig. FY! Detta var verkligen ingen rolig upplevelse:( Nu ikväll känns det ialla fall -Tack o lov! som att det släppt. Ha det gott! Kram Erica

2 kommentarer:

  1. Ja domningar måste man ta på allvar! Tur det ordnade sig.. från en tidigare undersköterskestuderande :)

    SvaraRadera
  2. Skönt at du mår bättre nu :-))Kram

    SvaraRadera