Sot o Sol

Sot o Sol
Välkommen!

söndag 13 februari 2011

Söndag kväll..

En söt orkidé som jag köpte på ICA, köpte två för dom var så himla fina tyckte jag.
Sååå himla mycket snö har vi här hemma:(
Som tur var så kom en vänlig själ hit o hjälpte oss flytta undan snöhögarna så vi har mer plats på gården om det kommer mer snö....
Vilken drivbildning efter snöstormen:(
Tjenix!
I em. var det årsmöte på brukshundsklubben. Roligt att träffa alla härliga hundvänner!
Jag o Carro fick delad andra plats med Marie o Xit i Årets Brukshund, vann gjorde Kajsa o Shaggy -Stort varmt grattis till Er!
Var o tankade innan mötet o skulle in på Villa Antik o handla lite som jag såg när jag var dit o lämnade lammskinnen. Stängt!
Jag trodde dom hade öppet till 16, men det var till 14.... suck! Men jag får väl åka dit nästa söndag istället då, i tid! ;)
Ha det gott!
Kram Erica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar