Sot o Sol

Sot o Sol
Välkommen!

torsdag 6 oktober 2011

Ingenting är omöjligt.....

Halloj!

Sitter här i dimman:(
Var in på reumatologen i morse o fick cortisoninj. i muskelfästena i båda axlarna och i vänstra knät. Får sån värk efter dessa inj. så nu har jag tagit smärtstillande á lá starkt!

Var ju in i måndags på skötersketid o då får man fylla i en massa frågor. Skalan är från: Inga problem alls, till Omöjligt att utföra. Rätt löjligt!
För mig är ingenting omöjligt, det tar bara lite längre tid!
Tex är en fråga om man kan lyfta ett fullt glas till munnen? Om man har skitont i axlarna, fyller man då i ett glas fullt o provar?? Nej, man har i lite i glaset o tar fler gånger!
Kan du lyfta ner ett sockerpaket ovan huvudhöjd? Nej, man har sockerpaketen i höjd som man fixar! osv. osv. Man anpassar helt enkelt livet efter den sjukdom man har. Men nu var det så att jag har haft problem med axlarna o knät och fick en ny tid så jag kunde få sprutorna, sen ska det förhoppningsvis bli mkt. bättre om några dagar. Hoppas jag!

Kvällsmys!

Igår kväll fick jag ett telefonsamtal från en av valpköparna. Det värmde! Jag har haft sån tur o har såna toppenvalpköpare! Ni är underbara ska ni veta o ger mig så himla mycket glädje o värme. Glad att jag får dela både med o motgångar med er o får veta hur ni o Sallys valpar mår.

Nej, nu ska jag ta o lalla mig tillbaka i sängläge!
Mina varmaste tankar går till mamma o Carl idag, älskar er vet ni!

Kram Erica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar