Sot o Sol

Sot o Sol
Välkommen!

onsdag 5 oktober 2011

Onsdag..




Halloj!

Inte mycket fart idag, men i morgon har jag tid på reumatologen för lite cortisoninj. så då hoppas jag få "nytt liv".  Tar bara sprutorna som dom ska så brukar jag bli mkt piggare efter ett par dagar.

Var ialla fall till frissan idag. Men det tog emot, inte alls pigg o jag hade helst velat gå o lägga mig o vila efter jobbet.



Lägger in några bilder från när vi var hundvakt. Det var så vackert väder o jag hittade massor av svamp. Var hundvakt till både Märtas mormor Joy och Sallys dotter Tuva. Mysigt att få rå om dom!



Missan var också med på skogsprommisen o jättenyfiken på vad jag hade i korgen:)




Även Tuva var nyfiken på vad som fanns i korgen:) Här fick jag med alla 5 vovvarna!

Nej, nu ska jag gå o vila lite.

Ha det gott!
Kram Erica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar