Sot o Sol

Sot o Sol
Välkommen!

fredag 7 oktober 2011

Svårt att ta det lugnt....

Tjenix!

Igår fick jag ju som sagt cortisonsprutor i flera muskelfästen. Idag tänkte jag ta det lite lugnt så de får verka på bästa sätt. Men det är svårt....
Men jag pysslar lite, vilar en stund och pysslar lite till. Så när jag sitter på datorn vilar jag mitt knä, men inte axlarna och just axlarna är svårast att vila tycker jag. Men jag är mest handikappad om knät inte blir bra, så jag satsar på att låta det vila...

Ska ta en skogsprommis i det vackra höstvädret med hundarna nu. Men funderar på om jag ska dra på Back on Track knäskyddet eller ej...?? Det hjälper ju otroligt när jag är inflammerad o har värk, men undrar om det ger rätt effect när man har fått injectionerna? Hm, kanske tar på det ändå, för det ger stöd o är skönt.
Det är sånt underbart vackert höstväder idag! Strålande sol o lite kylig hög luft. Mmmmmmmm. Var nog rätt kallt i natt för det visade på +4 när jag gick upp vid 6,30. Men såna här vackra höstdagar älskar jag, klar hög luft o solsken är bara härligt!

Skulle egentligen ha jobbat på ICA idag, men jag tackade nej. Älskar att jobba där o träffa folk, men skulle inte ha klarat av att stå där hela dagen idag. Hellre är jag bra till nästa vecka så jag kan jobba då, men ICA är nästa gång om två veckor. Ska försöka vara lite rädd om min kropp o vila när jag känner att jag inte är helt ok i muskler o leder. Men det blir väl svårt... :)

Ska hänga lite tvätt nu bara o sen gå ut på prommis!
Tog in mitt lilla hängställ o då slipper jag lyfta armarna när jag hänger tvätt. Kanoners!

Ha en underbar dag!
Kram Erica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar