Sot o Sol

Sot o Sol
Välkommen!

fredag 7 oktober 2011

Trött!


Gokväll!

Mycket tok hittar man på internet! Men denna bild är ju för rolig:)

Har suttit lite på datorn idag när jag vilar knät. Vi har ju ny dator. Helt otroligt egentligen. Mattias fick ett mail om att dom skulle ta tillbaka vår dator o vi skulle få ersättning o köpa en ny. Sen fick han ett nytt mail där dom inte skulle ersätta datorn, utan dom skickade oss en ny o sen ska vi få emballage o skicka vår gamla åter. Tja, kan ju bara säga att hade jag fått det mailet så hade jag
1: trott att det var ett virusmail o raderat det!
2: trott det var ett fösenat aprilskämt!
Nu var det inte så utan vi har fått en helt ny dator från HP!!! Ska då skicka tillbaka den gamla bara vi får emballage till den. HELT OTROLIGT!!! Det var tydligen något problem med dessa datorer. Med våran tur, (datorn blir snart 2 år) hade jag mer trott att den skulle braka ihop snart eftersom garantin snart går ut! Men en väldigt trevlig överraskning som man inte tackar nej till!:)

Har försökt att ta det lite lugnt idag, men det är svårt. Resultatet är nu att jag har värk i axlarna o knät, MEN jag har: gått ner till åkern o vänt med hundarna, bakat kanelbullar o tvättat 4 maskiner tvätt, gjorde god middag med panerad schnizel till grabbarna o lammracks till mig själv.

NU ska jag gå o vila igen, för jag är trött!

Ha en underbar fredagkväll!
Kram Erica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar