Sot o Sol

Sot o Sol
Välkommen!

måndag 31 januari 2011

Migrän:(

Tjenix! Äntligen är man såpass att jag orkar datorisera lite.... Igår morse vaknade jag med huvudvärk. Släpade mig ut o släppte ut hästarna o gick sen in o lade mig igen. Tog migräntabletter o hoppades att jag skulle pigga på mig. Men icke.... sån jäkla huvudvärk o ljus o luktkänslig. FY! Mattias hade en skurhink med axjax i köket, o jag var ropade till honom att ta bort den. Stod inte ut med lukten.... Blää! Var ialla fall ut på kvällen vid 20-tiden o mockade, tog in hästarna o fixade med kaninerna. Men sen in i sängen igen. Vaknade med lätt huvudvärk i morse o ont över v.öga. Sen domnade jag i vänster ansiktshalva o sen gick det ner i axeln o ner i armen. Obehagligt! Men nu känner jag mig bättre, men så fruktansvärt trött o orkeslös.... Ja, ja, ny dag i morgon med nya möjligheter! Kakan hämtades på lördag kväll o jag önskar dom all Lycka Till med denna underbara lilla hund! Kram Erica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar