Sot o Sol

Sot o Sol
Välkommen!

tisdag 27 september 2011

En vacker dag!

 Halloj!

Idag har det varit så himla vackert ute! Har pyslat på här hemma efter jobbet o man vill inte vara inne en sån vacker dag. Var ute o kände på fåren o lammen o kollar hur dom är i hullet. Mia o Kia vars lamm är sålda, är runda som bollar. Tias o Fjortis bagglamm är lite tunna o små, men annars är dom fina. Ska åka o kika på en bagge på lördag. Blir roligt att få köpa en fin gotlandsbagge till damerna.


 Nyfiken i en strut! Norma kommer fram o är kring en när man är  i hagen. Tycker hon fåren ska dra så kickar hon runt sig också är det rent på får sen:) En riktigt kaxig busfia är hon!


Går i snigelfart för mig, är inte bra i kroppen:(
Är väl i nåt skov, för det värker som attans i axeln o mest lite överallt i kroppen.... Ska ju in på reumatologen på måndag så jag hoppas dom kan komma upp med något.


Tog ialla fall en kort prommis med vovvarna när jag kom hem. Sen var dom ute på gården när jag pysslade på och ikväll tog jag o Mattias den längre prommisen ner till gula huset o vände. Nu ligger Märta här under databordet o Carro bredvid, dom ser rätt nöjda ut ialla fall! :)
Sally? hon ligger i sängen med Isac o tittar på tv:)


Ha det gott!
Kram Erica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar