Sot o Sol

Sot o Sol
Välkommen!

lördag 3 september 2011

Livskvalité....

God morgon!

Här sitter jag med en kopp kaffe o det är alldeles tyst i huset.

Mattias jobbar 12-timmars fm och grabbarna sover än. Ska väcka dom strax för kl.10,10 har Isac samling så då blir det att titta på deras fotbollsmatch. Tror jag åker o tränar en stund på bruks medan dom har uppvärmning.

Igår var det ju jobb o en långtur i skogen. Tänk vad dessa skogsprommisar är härliga. Man får gå o strosa o tänka på saker o ting o rensa hjärnan på nåt sätt. Hundarna som far fram runt en o bara gå o plocka nån svamp o lite lingon. Det är livskvalité för mig!

Man tänker på vardagliga ting o mycket snurrade i huvudet på mig igår. Mamma, jag tänker så mycket på dig o önskar du bodde närmare. Nu är det inte så o men det är alltid trevligt med dig som sällskap när vi går i skogen. Allra helst när vi ska gå hem eller till bilen o mamma går alltid åt fel håll! **ler** Och fast jag säger att vi ska gå åt ett visst håll så är hon envis o ska gå åt totalt motsatt. Men numer vet jag ju att mamma inte har nåt lokalsinne så jag går ialla fall dit jag vill;)

Nu ska jag ta lite påtår o sen väcka grabbarna!
Ha en riktigt fin höstdag!

Kram Erica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar