Sot o Sol

Sot o Sol
Välkommen!

torsdag 29 september 2011

Mycket som händer....

God morgon!

Är fortfarande dålig i kroppen så stel i fingrarna på morgonen, men skriver lite kort.

Igår var jag o Emil till Bollnäs. Mutade honom att följa med, så det blev att äta på MAX:)
Vi var in en snabbis på Mobackes o kikade runt på allt fint dom har. Köpte lite smågrejor till höstpynt inne.
Efter att ha ätit på MAX så kom Maria. Hon hade vägarna neråt från Ö-vik och hade min nya kanin med! En jättefin gotlandshona i färgen viltblå och en stam som jag är väldigt glad att få ha i min genbank.

Vi har också tittat efter en valp! En ny ras blir det i huset och vi är såklart förväntansfulla. Ska bli otoroligt roligt att få åka o titta, kommer bilder sen. Emil tyckte vi skulle ha en chivavva han, men en sån blir det INTE:) ... och ingen nakenhund heller, men kortpälsad är hon.

Ja, nu ska jag ladda med kaffe o mackor o åka ner till Shania o träna o prata. Länge sen sist känns det som och det ska bli jätteroligt att prova Märta på nya djur. Nu är det tackorna vi ska valla på, big mama gänget i 90-kilosklassen .... HJÄLP! :)

Ha en underbar dag!
Kram Erica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar