Sot o Sol

Sot o Sol
Välkommen!

söndag 4 september 2011

I lingonskogen!

Tjenix!

En tung dag i dag då förkylningen inte vill släppa sitt grepp.....  Har mest vilat o tagit det lugnt. Men nu på em. blev jag så trött på att inte göra något när det är sån fin höstdag. Så jag fixade en kaningryta som fick puttra i grytan, tog en citodon och sen tog jag min lilla hink o bärplockaren så gick jag till skogen!

Det är +20 och otroligt fint ute idag!

Blev en full hink, bärplockare,  tre nöjda hundar o en katt:)

 Superfina lingon, stora o i massor!!!


Lyckades få med två av fyra på bild:) 



Här ligger Missan o kollar in vad vi håller på med! 


Båda mina hibbar har slagit ut. Sååå vackra! Köpta på rea bord för bara 10 kr/st i våras.

Nu har jag snart grytan klar o potatisen. Så bara Mattias kommer så ska vi äta. Nu har citodonen gått ur så det blir nog att lägga sig att vila efter maten.... Men jag fick en underbar em. i skogen!

Ha det gott!
Kram Erica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar