Sot o Sol

Sot o Sol
Välkommen!

fredag 16 september 2011

Envis som f-n...

Tjenix!

Sitter här o funderar... Jag är ju så envis. Envishet kan ju vara bra, men inte alltid....
Bad Mattias bära upp säcken med hundfoder innan han åkte o jobbade. Såg nyss att den stod kvar nere och det är slut i tunnan. En mer normalt funtad person hade väl öppnat säcken där nere o tagit upp mat så det räckte till kvällsmaten o låtit Mattias bära upp säcken i morgon.
Inte jag:(
Nej då, envis som jag är så bar jag upp säcken för trappen själv! Så nu sitter jag här med en jäkla värk i axlar, nyckelben o höften.
Rätt åt mig, jag kan faktiskt tänka ett steg längre nästa gång!
Nu ska ialla fall hundarna få mat.

I morgon är en ny dag. Då ska jag hjälpa till på DM i bruksspår på klubben. Blir tidig morgon o hela dagen. Söndag ska jag åka med russel tjejjerna på utställning i Högbo. Hoppas vi får hyfsat väder!

Trevlig helg!
Kram Erica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar