Sot o Sol

Sot o Sol
Välkommen!

tisdag 27 december 2011

Blåsigt värre!

Halloj!

Nu har stormarna avlöst varandra o fy vad jag hatar blåst!

Vi har fortfarande inget internet o därmed ingen fast telefon. Nu har underbara Mattias stillat min dataabstinens med att koppla in datan via hans telefon. Hur? Det vette katten.... men funkar gör det om än sakta.

Igår var det strömlöst om vart annat o vi tände massor av ljus igår kväll o speade Yatzy. Rätt mysigt det också. Inatt har det blåst som f-n igen o jag kunde inte sova pga värk i lederna:(
Har även en släng av magsjuka, så jag stannade hemma från jobbet idag.
Vi tog en liten kort promenad med hundarna och det är allt. Ute är all den vackra snön nästan helt borta, men isgata istället efter vägen...
Hagen är också bar nästan, så är någon vallsugen så är det bara att slå en signal o komma o träna!

Nej, nu ska jag återgå till sängläge!

Ha det gott!
Kram Erica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar