Sot o Sol

Sot o Sol
Välkommen!

torsdag 15 december 2011

Trötta nöjda 4-beningar!

Nu är det tre trötta o nöjda vovvar som ligger här o sover!


Bästa Carro i sin favvofotölj!



Ynglingarna har knölat ihop sig i favvofbädden! :)

Vi gick en timmes promenad i skogen. Jag hade en repboll med o körde lite sakletning med dom. Märta fattar inte riktigt grejen, hon gillar att springa o racar fram o tillbaka o ser lite dingdong ut:)

Carro höll på att krypa ur skinnet för hon ser ut att tycka att Märta är stenkorkad som inte fattar något. Så tant fick visa småttingarna hur man skulle göra:)

Nicke han sitter o tittar o ser så klok ut, bara iaktar o lär och sen när det var hans tur sprang han genast ut o letade efter den gömda bollen!

När vi kom hem tränade jag ett kort pass vallning med Märta. Bara lite fösning o höger o vänster. Vill passa på att underhålla det hon kan så länge vintern tillåter det.

Bar ut vatten till fåren o hästarna. Vilken skillnad med broddarna på skorna! Nu fick jag fäste o behövde inte alls gå o spänna mig lika som förr. Härligt!

Nu har jag käkat lunch o duschat, snart ska jag till frissan!

Kram Erica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar