Sot o Sol

Sot o Sol
Välkommen!

onsdag 25 januari 2012

Alldeles vanlig onsdag, nästan...

Go kväll!

Ja, idag är det väl en alldeles vanlig onsdag, förutom att jag var in på rema o fick en cortisoninjektion i axeln. Som tur var så var det inte leden som var inflammerad utan "bara" ett muskelfäste (som vanligt med mig...) det är ju så att jag lätt blir inflammerad i muskler o senor. Himla skönt att ha fått det "fixat" ialla fall!

Blir så glad över att våra valpköpare hör av sig o så gärna vill tinga en till valp efter Sally. Det känns som den bästa crediten man kan få som kennelmamma! Jag är så stolt o glad över våra härliga valpköpare, ni är helt underbara!!! Alla jag pratar med är så stolta över SIN valp o över att DE fått den bästa i kullen, sånt värmer ska ni veta!


Jag har funderat fram o tillbaka om vi ska ha en till kull efter Sally och isåfall vilken hane. Jag har bestämt att vi tar en kull på henne nu när hon löper och hon ska börja löpa vilken dag som helst. Hane är inte hundra klart, och jag lägger ut på hemsidan om det när det blir aktuellt. Men jag vill ha en välmeriterad hane som har nån kull innan o visat att han nedärver bra, annars blir det inget. Då väntar vi hellre tills hösten. Men jag håller tummarna för att vi får klartecken från en riktig toppenhane!
Är nån intresserad av en eventuell blivande valp får ni gärna höra av er!

C-bebbarna såååå söööta!!!


Nej, nu ska jag vila min axel o inte plicka mer på datorn. Man fastnar ju så lätt här:)

Ha det gott!
Kram Erica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar