Sot o Sol

Sot o Sol
Välkommen!

lördag 14 januari 2012

Blåsten knäcker mig...

God morgon!

Det blåser idag också, jag hatar blåsten!
Det är så gräsligt jobbigt att ha värk i hela kroppen o det känns som att fibrerna i muskler o senor är som gamla torra gummiband som går sönder när jag rör mig:(
SKIT!!!

Igår jobbade jag på ICA, jobbigt med denna värk, men jätteroligt att jobba där. Jag tycker det är himla roligt att stå o laga till nån rätt som jag ska bjuda på o sen prata för varorna o träffa massa trevligt folk. Det har blivit nästan varje fredag nu, o även två veckor framöver, jag är glad över de pass jag får för det är verkligen roligt. Egentligen borde jag nog inte jobba där pga kroppen, men det gör gott för själen o det är jätteviktigt.

Hästarna är utsläppta och nu har jag ätit lite frukost. Ska gå ut o mocka o fixa klart stallet också, men behövde gå in o vila lite mellan.

Nej, nu vill jag slippa det här jäkla skovet ett tag, känner att det gör mig mer o mer åt det deppiga hållet o det hatar jag.
Men alla energidepåer är väl slut nu när man har haft ständig värk i typ två månaders tid, jag försöker hålla humöret o ångan uppe, men till slut är det slut.... Ska ta ett hett bad ikväll igen det gör gott i kroppen också ska jag köpa mig en bukett tulpaner! Så här självömkande är inte jag, men det känns bra i knoppen när man får ur sig skiten o kan gå ut o rensa hjärnan i skogen med hundarna o pyssla med djuren.

En till sak på skitlistan, när jag ändå är i klagar tagen: Jag får inte upp bakluckan på min bil! Hur kul är det på en skala?? Tur att det bara är en spånbal där bak o en hink hönsmat och inga hundar...
Ja, Mattias får kolla på det när han kommer hem o hoppas den går att fixa.

Ha en bra dag!
Kram Erica

1 kommentar:

  1. Hej goa granne.

    Det kan vara bra att göra en skitlista... då kan du lassa ur dig på papperet så du slipper bära allt i huvudet.

    Hoppas du blir piggare snart!!!

    STOR PIGGA-PÅ-DIG-KRAM från mig!

    SvaraRadera