Sot o Sol

Sot o Sol
Välkommen!

onsdag 4 januari 2012

Tung dag igen....

Gokväll!

Idag har jag också haft sån jäkla värk i alla leder i kroppen o så himla trött. Fick ta en stark värktablett o gå o lägga mig efter jobbet. Somnade o sov till kl.15 då Emil försiktigt väckte mig o ville ringa en kompis.
Goa härliga unge!
Vi käkade lätt lunch när jag kom hem vid 12 från jobbet och sen däckade jag. Inte ett pip från honom utan han hade kollat på TV o spelat spel.
Hans kompis hade andra planer så vi spelade Yatzy o fikade. I morgon är jag ledig så då hoppas jag att jag är pigg så jag o Emil kan hitta på något roligt tillsammans. Mattias blir borta på jobb hela dagen och Isac sover hos farmor o farfar.

Så i morgon håller jag tummarna för en dag då kroppen fungerar.
Vill gå en långprommis o träna hundarna och så först o främst hitta på något med Emil!

Nu blir det dusch o sängen.
Har nattat hästarna o kaninerna o gett fåren vatten. Blev städat i några kaninburar o gotlands tjejjerna fick springa lösa på gången en stund var. Dom är väldigt aktiva kaniner och fast dom har stora burar tycker jag dom ska få röra sig i stallet en stund varje kväll och jag står o ler när jag ser deras glädjeskutt och race på stallgången.
Hästarna fick ingen borstning ikväll för de var så dyngblöta. Tur när jag är så dålig i axlarna...

Ha det gott!
Kram Erica

1 kommentar:

  1. Hej Erica!

    Hoppas du är piggare imorgon. Apropå internet så ringde vi i veckan och vi kan få vänta ända upp till slutet av januari:-( Jag hoppas verkligen att vi inte behöver betala för de dagar vi varit isolerade här i skogen men det kanske inte är något problem med den saken. Ska ringa dem och höra när man vet hur länge vi blir utan.

    Ha de allra bästa och sköt om dig nu så hoppas vi på en mysdag med Emil-gossen imorgon.

    Kram

    SvaraRadera