Sot o Sol

Sot o Sol
Välkommen!

fredag 10 augusti 2012

Ledig fredag:)

God morgon!

En ny dag med nya möjligheter!

Igår blev det jobb. Cyklade dit o hem. Rätt skönt med tre dagars cykling á 7 km, man känner det i låren o hoppas man förbränner nån kalori ialla fall.

Efter jobbet gjorde jag lunch till mig o Emi. Blodpudding o lingonsylt! Emil älskar det o jag gillar det också. Isac tycker inte om det så han käkade en panpizza:)

Sen gick luften ur mig.... Kännde av väderomslaget så otroligt så jag blev helt däckad. Gick o lade mig o sov i nästan två timmar o var helt slut ändå efter det. Öm som attan i hela kroppen o speciellt i högra armbågens utsida, liksom där underarmsmusklerna fäster vid armvecket. Så öm så jag inte kunde nudda huden ens.... Fick käka citodon o smörja in med Orudissalva. Kaninerna fick tillsyn kring 20-tiden o hundarna fick busa på gräsmattan medan jag vattnade växthuset. Sen blev det sängen igen....

Men idag är det en ny dag!
Ska förbereda lunchen inför morgondagens lägretävling på bruks. Hoppas jag är pigg nog att baka bullar också. Sockerkakorna är klara som tur är o ligger i frysen. Sen måste jag iväg o handla, men får lov att vänta på Mattias som har min bil. Men troligen åker vi o tittar på en bil till Mattias på söndag. Saknar min bil nu jag!!!

Ha en fin dag o njuuut!

Kram Erica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar