Sot o Sol

Sot o Sol
Välkommen!

torsdag 23 augusti 2012

Torsdag...

Halloj!

Jösses vad veckorna rullar iväg!

Måndagen var jag trött efter söndagens bravader o det blev mest vila efter jobbet. Tisdagen blev det inte heller nåt speciellt gjort...
Igår var jag till klubben o tränade igenom Carro. Hon var pigg o glad o det var en härlig känsla i träningen, förutom dessa jäkla myggor...
Men vi gjorde sitt i grupp, platsliggning o tränade de flesta momenten i både högre o trean. Ikväll är det träningskväll så då hoppas jag att det blir platsliggning med skott o så ska jag ta ut tungapporten.

Idag spöregnade det. Så jag fixade mockning o gav alla kaniner, sen var vi in till IKEA o shoppade!
Lunch där o det var mysigt att gå o strosa. Köpte en jättefin tavla att ha ovanför soffan samt två röda kuddfodral till. I morgon ska jag fixa lite i vardagsrummet, ska bli myysigt nu!
Stannade hos svärföräldrarna på en kaffe på väg hem.

Sen bytte vi om o gick till skogen med hundarna. Mattias fick en 6 liters hink o jag tog en 1 liters. Han plockade sin full med lingon o jag min med blåbär. Vi var ute nästan en timme o det var riktigt varmt ute. Hoppas regnet håller uppe resten av kvällen så är det trevligare att åka till bruks.

Nu ska jag fixa middag o sen byta om till bruks!

Ha det gott!
Kram Erica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar