Sot o Sol

Sot o Sol
Välkommen!

onsdag 8 augusti 2012

Onsdag!

Tjenixen!

Igår kväll blev det regnkläder på och ut o tog en promenad med Carro o Nicke. Nästan 4 km gick vi efter grusvägen. Ruggigt ute men bara man gått en stund o blivit varm så var det himla skönt.

Hundarna o jag var rejält blöta o skitiga när vi kom hem!!!


Idag cyklade jag till jobbet. Riktigt skönt det med. Det är precis 3,5 km till jobbet så det är ju perfekt att cykla. Idag regnade det inte heller:) Men det var bara +12 när jag åkte i morse, så det var faktiskt lite kyligt. Men lika där, man blir ju varm efter en stund.

GusGus är pigg!
Gud så glad jag blev när jag tittade till honom i morse. Nu har han ätit o ser ut som vanligt nästan. Hemskt tufsig var han dock. Att hålla sig ren o fin är inte hans prio 1... Men jag borstade honom med hästarnas borste så nu är han fin igen!


Här är han i utehagen innan han rymmde o blev pipleksak till Nicke...

Har skött o pysslat med alla kaninerna när jag kom hem. Nu ska jag fixa lite att äta. Ikväll blir det medlemsmöte o styrelsemöte på bruks. Så i kväll blir det nog inte nåt mer gjort än möten. Kanske hinner gå en sväng med hundarna innan ialla fall. Också ska jag träna lite mer på Annas bra tips med Carro. Vi tränade i förrgår nere vid fotbollsplanen o Carro gick bra. Men ställandet måste vi få till bättre... men vi tränar på!
Ska nog börja lite smått o träna Fia i lydnaden oxå. Skulle ju vara lite kul om man kunde komma till tävling med en JR!

Ha det gott!
Kram Erica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar