Sot o Sol

Sot o Sol
Välkommen!

lördag 26 september 2009

Lördag den 26:e

Översta är Bandido Chief o sist Blond Beauty.
Tjenix!
Hm, mår tjyvens idag. Måste vara cellgifterna som spökar....
Har ialla fall varit ute lite. Det är underbart varmt o vackert väder!
Tog in sista pellisarna från växthuset. Dom blommar så fint nu, men dom fortsätter nog med det ett tag till fast dom får komma in.
Blomme kycklingarna växer o frodas. Dom får vara ute på dagarna i en bur. Det är ju så fint o varmt och dom älskar att gå i gräset o sprätta o picka i sig underlatfrön. Idag fick dom en halväten majskolv, det gillade dom!
Emil red en sväng på Titti och jag följde med bort till soptunnan. Tänk vilken underbart snäll häst denna lilla shettis är. Helt underbar!
Försökte torka fönstren i vardagsrummet idag.... Men jag klarade "nästan" 1 av 6.... Det är bara att inse att det inte går..... När jag mår så här dåligt ska jag alltid ge mig in på saker jag vet är omöjliga. Fattar inte varför jag gör så här mot mig själv. Vill väl bevisa att JAG KAN fast jag är dålig, men det slutar bara med mer värk o att jag blir ändå sämre.
I morgon ska jag ialla fall till Sandvikens BK med Carro för att göra MT. Det ser jag fram mot. Min underbara hund, hon är bäst hur det än går med poängen i morgon.
Kram Erica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar