Sot o Sol

Sot o Sol
Välkommen!

tisdag 15 september 2009

Valparna 1 vecka!

Oj, vad dagarna går fort! Idag är valparna 1 vecka och dom växer och frodas. Alla ökar i vikt som dom ska. Har gjort en ny flik med dagens vikter o några bilder på hemsidan. Fler bilder kommer, men jag måste ta allt lite "pö om pö". Måste ju be Emil om ursäkt oxå!!! Han städade sitt rum i går och sen dammsög han hela övervåningen samt torkade golven. 6 år gammal!!!! Det ni:) Han är verkligen för go min lillkille! Idag har jag varit med Isac till frissan och sen skjutsade jag honom på fotbollsträning. Min väninna Annika kom förbi på en fika o kikade på valparna oxå. Jätteroligt med besök! Vi pratade såklart hund, hund och lite mera hund:) Nix, nu ska jag spara på min axel. Ha en riktigt skön kväll! Kram Erica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar